fredag 11 september 2009

Ett erbjudande!

Jag har också skrivit ut till socialdemokratiska medlemmar i Jämtlands län och givit dem några erbjudanden. Dessa erbjudanden gäller självklart även dig som läser min blogg. Men om det är någon annanstans än i Jämtlands län, så måste vi göra upp särskilt.

HEMMA HOS En aktivitet som prövats runt om i Sverige är att ordna en träff hemma hos en socialdemokrat, som bjuder in vänner, bekanta och grannar för en träff med t ex en riksdagsledamot. Lite fika och mycket prat om politiken i allmänhet och socialdemokratisk politik i synnerhet. Vill Du ordna en sådan träff så kommer jag gärna och medverkar.

DIN FÖRENING ELLER STUDIECIRKELSjälvklart kommer jag också till din förening, din studiecirkel, din klubb och medverkar. Ta kontakt med mig på e-post: stefan@wiken.nu eller telefon 070 - 378 37 87. Kan jag så kommer jag!

UTÅTRIKTADE KAMPANJAKTIVITETERJag är gärna med på alla mässor, marknader och andra utåtriktade aktiviteter jag bara kan och orkar. Vill Du att jag ska vara med på något mer, något annat utåtriktat så hör av dig till mig e-post: stefan@wiken.nu. Kan jag så kommer jag.

MEDVERKA/FÖRELÄSAJag medverkar gärna eller kommer och föreläser på små och stora möten. Frågor som jag gärna pratar om är självklart aktuella politiska läget och frågor. Men jag talar också gärna om Folkrörelser, Social Ekonomi, Landsbygdsutveckling, Kooperation, Regionalpolitik och landsbygdsutveckling, Socialdemokrati - historia, idéutveckling, organisation, Sverigedemokraterna, Integritetsfrågorna (FRA, IPRED, ACTA o s v), Om hur riksdagen och arbetet där fungerar, Argument för ett avskaffande av monarkin, och mycket mer... jag ställer upp på det mesta.

FULL FART - ETT ÅR KVAR!Det var några erbjudanden av mig inför hösten.

Och om inte något av dessa passar dig, så är det viktiga inte att alla gör allt utan alla gör något för en socialdemokratiska framgång och att byte av regering. Ta kontakt - om något erbjudanden passar dig.

Höst hälsningar

Stefan Wikén
stefan@wiken.nu



intressanta

Inga kommentarer: