söndag 1 november 2009

Socialdemokratisk bloggkongress

Jag vill instämma i vad Alexandra och Johans Westerholm skriver när hon berömmer Johan Ulvenlöv för sitt arbete med bloggarna i NetRoots under Socialdemokraternas jobbkongress.

Tack också till alla andra som jag fått möjlighet att lära känna, pratat med, blivit inspirerad av eller som tillrättavisat mig - ingen nämnd och ingen glömd, men ni finns alla på listan:
Tack också till alla andra som jag fått möjlighet att lära känna, pratat med, blivit inspirerad av eller som tillrättavisat mig - ingen nämnd och ingen glömd, men ni finns alla på listan:
Åsa Lindestam
Joakim Kellner kommunals kongressblogg
Röda Berget
Camilla Wedin

Dan Oskarsson
Jonas Morian
Eva Rundkvist Käringen mot strömmen
Åsa Westlund
Johanna Graf
Stefan Svärd
Krassman
S-Buzz

Reza Javid Mohammedsvensson
Erik Laakso På uppstuds
John Johansson
Örebro läns delegationsblogg
Västmanlandsdelegationen
Lidmans legender
Anders Teljebäck

Gabriel Wikström
Åsa Eriksson
Tingeling
Peter Gustavsson
Lars Wiberg
Darina Agha
Markus Blomberg
Robert Noord
Thomas Bodström

Best of mankind
Fredriks kongressblogg
Fredrik Lundh Sammeli
Rödgrön
S i norr - kongressblogg
S debatt i Jämtlandslän
Mats Engström
Rosemari Södergren med Kulturbloggen

Peter Andersson med rätt att tycka
Johan Westerholm på Mitt i steget
Alexandra Einerstam HBT-sossen
Monica Green
Arvid Falk hela redaktionen på plats

Anders Löwdin på Lowdin.com
Claes Krantz och hela gänget bakom sosse.tv och Solidariskt Sverige
Mårten Wedebrand
Nathalie Sundesten Landin
Stefan Wikén Stefans konspirationer

Peter Högberg Högbers tankar
Viktor Tullgren
Fredrik Jansson tankar från roten
Karin Bergh
Haningeposten
Eva-Lena Jansson
AC Brockman
Fredrik Pettersson
Thomas Hartman
Anna Vikström
Alliansfritt Sverige -kommer hålla i "bootcamp"-avdelningen

SW

Läs även andra bloggares intressanta åsikter om , , , , ,

intressanta

Inga kommentarer: