torsdag 12 februari 2009

Att anta utmaning - utan att vara utmanad!

Jag var in och läste ett Otygs funderingar. Han hade blivit utmanad att gå till sin "mina bilder", välja den 6:e mappen och sedan ta den 6:e bilden och lägga upp den på bloggen. Och dessutom skriva något om bilden.

Även om jag inte blivit utmanad så kunde jag självklart inte låta bli att undersöka vad som skulle hända. Den bild jag hittade är denna.


En bild på min näst yngste son. Bilden är tagen 2003 på vår altan i samband med en födelsedagsuppvaktning. Sonen är här alltså ca 3 1/2, idag är han nio år. Ja, barnen blir bara större och större. Kul att hitta bilden och få meditera lite kring allt sedan 2003. Inte minst om hur barnen utvecklats.

I utmaningen ingick att i sin tur utmana 6 bloggare. Men eftersom jag inte blivit utmanad, mer än av min egen nyfikenhet, så utmanar jag inte någon direkt. Är det någon som känner sig träffad av utmaningen kan ni väl lämna en kommentar!

SW

PS Så här ser utmaningen ut i ursprungsskick:
"Så här gör ni;
Gå till “mina bilder”
gå till den 6:e mappen
ta sedan den 6:e bilden i den mappen, lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden!
Utmana sedan 6 bloggare att göra samma sak.
Ska bli spännande om ni antar utmaningen och det ska bli roligt att se vad ni hittar på för bilder."

intressanta

Inga kommentarer: