onsdag 30 mars 2011

Ny Whitesnake - Forevermore

När jag i källaren hos en kamrat första gången lyssnade på Ny skiva för inledde jag ett livslångt förhållande som är i högsta grad levande.Whitesnake- Ready N Willing


Det är därför mycket spännande att de nu släpper en ny skiva - Forevermore

Kulturbloggen är alltid på... i detta fallet är jag inte säker att jag litar på deras påstående om förtsägbarhet. Om man inte med det menar att det låter Whitesnake förståss - vilket de menar :-)

Love will set your free känns som om det är bra Whitesnake.


Jag ser fram emot 8 - 12 juni Sweden Rock då jag än en gång får möjlighet att se Whitsnake och materialet från den nya skivan.

Kulturen tar oss i handen… skriver Therese och när det gäller Whitesnake så har de redan tagit mitt hjärta.

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

Inga kommentarer: