måndag 20 september 2010

En motig morgon!

Uppvaknandet idag hade kunnat vara bättre.

Jag tror att snabba analyser riskerar mer avspegla tilltufsade känslor än att bli ett bra underlag för att gå vidare på.

Socialdemokratin är nu ordentligt skadeskjuten.

Det finns en uppdämd kritik som nu kommer att välla fram.

Själv tänker jag ta mig lite tid att funderar, samtala och smälta resultatet innan jag uttalar mig helt tvärsäker om vad vi ska göra nu.

Under tiden låter jag mig piggas upp av Y & T Rock 'n Roll's Gonna Save The World


Bloggat
Johan Westerholm- Good Night and Good Luck
Peter Högberg - En första suck, men det är inte över
Helen: Ingen vinnare ikväll, trots 59,4 %
Johan Ulvenlöv: Ett val med bara förlorare
Peter Högberg: Tårar på min kind...
Joakim Hörsing: Det gick åt pipsvängen
Makthavare av Anders Eriksson: ”Vi har gjort ett dåligt val, ett riktigt dåligt val”
Vem styr Sverige?
Mats Engström: (S) borde ha varit tydligare om välfärden

Media: Ab, SvD, DN, Ex. AB, DN, DN2, Exp, SvD, SvD2, DN, SvD, Expressen, Aftonbladet, Ab, Ab2, Ab3, SvD, DN, Ex, AB, Ab2, SvD, SvD2, SvD3, EX, Ex2, DN, DN2, SVT.


SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

Inga kommentarer: