tisdag 23 mars 2010

Hm lite tråkigt med politometern...

Politiometern har gjort en ansiktslyftning på första sidan - "löpet är gravt beroende framkallande" skrev Martina Lind, skapare av portalen. Peter Andersson skriver att Dagens utveckling gör den ännu skarpare som alternativ till Knuff.

Jag har gillat Politiometern sen jag kom i kontakt med portalen första gången. Det som jag tyckt varit lite kul var att kunna jämföra mig med andra i min "division".

Blev därför lite ledsen när det numera bara går att se de 100 mest inflytelserika bloggarna... Tidigare, idag, gick det att se långt över 200... eftersom Håkan Larsson låg på plats 247
Vilket är en tillbakagång eftersom han hade plats 212 den 18 februari.

Själv hade jag då plats

Och jag har klättrat fram till idag till plats nummer 182.


Tycker det är tråkigt att jag inte längre kan jämföra mig med Håkan och andra som är i min division...


Makthavare har skrivit om det nya "löpet" och Lars-Eric har andra kritiska synpunkter än vad jag har. Fast när det gäller min kritik så kan det också vara nåt jag inte förstått...

Avslutningsvis grattar Eva till omnämnande i SvD:s guide till sociala medier. De som nämndes i positiva ord var: Om Ett hjärta rött och HBT-sossen och S-buzz

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots och Politiometern

Inga kommentarer: