torsdag 20 maj 2010

Det har varit bra!

Det är min andra kväll i Stockholm. Idag varmare än igår.

Igår deltog jag på en samling av socialdemokratiska kommun- och landstingspolitiker. Tal och samtal med Mona Sahlin och Tomas Östros medflera. I stort sett bra arrangemang.

Jag lämnade dock lite tidigare, eftersom jag både skulle träffa några av våra NetRoots bloggare och lyssna på Mona Sahlin i samtal med Björn Kjellman högst upp i "skrapan". Jag tyckte det var ett mycket trevligt möte och bra samtal.

Detta gjorde jag med Alexandra som dessutom har skrivit lite mer om arrangemanget och Rosmari. Dessutom fick jag stifta bekantskap med Björn Häll-Kellerman som bloggar främst i miljö- och handikappfrågor.

Vi var inte så många på själva "bloggölen" å andra sidan fick jag gott om tid att prata med och lyssna på Alexandras tankar och funderingar kring valet och partiet i Stockholm. För min del kanske det var det mest spännande och givande under hela dagen, åtminstone var det en bra avslutning på en bra dag.

Idag har det varit kandidatträff, med kandidater till riksdagen. Det har varit varmt.

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

2 kommentarer:

Alexandra Einerstam sa...

Åh vad du är rar. Det var givande även för mig att diskutera på tu man hand med dig.

Stefan Wikén sa...

...och "å ena sidan" var självklart underförstått :-)