måndag 3 maj 2010

Sociala medier och valrörelsen!

SVT Jämtlands nytt gjorde en intervju med mig om valrörelsen och sociala medier.

En rolig intervju att delta i och jag tycker det blev rätt okey.

Jag skrev häromdagen om hur jag tänker kring mitt bloggande.

Andra om sociala medier:
Alexandra skrev om en träff mellan Nätrötter
Raymond skriver om en viktig bok om sociala medier
Sq´s blogg: Sthlm fjutjör skriver om Sossar + social medier = Succé
Peter Högberg skriver om socialdemokratin och sociala medier
Hampus Brynolf skriver hos S-Buzz om sociala medier
Peter Andersson längtar till ett boksläpp nästa vecka.
Karin Petterson skriver i Expressen om sociala medier och socialdemokraterna

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots och Politiometern

Inga kommentarer: