måndag 10 maj 2010

I media skugga!

Det finns platser i Sverige som inte har vare sig internetkapacitet eller mobilnäts täckning. Samtidigt som de fasta telefonnätet börjar att avvecklas. Jag har i helgen varit i Jänsmässholmen med mina partikamrater. Där är det närmaste mediaskugga man kan komma - eller rättare sagt internetskugga.

Därför är det tur att alla NetRoots bloggare finns, så att jag snabbt blir uppdaterad på allt viktigt som hänt när jag nu är hemma.

Några av de viktiga inläggen som jag missat är
Peter Andersson om Alliansens valplattform som inte blev korrekturläst.
Erik Laakso som har en postning om att Avskaffa monarkin, befria folket och kungahuset
Alliansfritt är som vanligt mycket produktiv, men Centern försöker krypa ur det faktum att man beslutat att vilja ha högre bensinskatt är självklart lite kul.
Johan Westerholm har en lite mer personlig postning av en våldsvideo, som han tycker vi ska njuta av.

Tillsist har Roger Jönsson en bra genomgång av Agenda debatten, precis som t ex Krassman och Eva-Lena.

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ och Politiometern

Inga kommentarer: