fredag 7 maj 2010

... tankar vid sängkanten!

En lång dag. Klev upp kvart i fem för att skjutsa min nästa yngsta son till bussen som tog honom och hans klass på en resa till Stockholm. De hade ett lag i klassen som gått till final i pingis fyran.

På den vägen är det. Dagen har handlat mycket om valet. Träff med valledarna från de andra arbetarekommunerna och förberedelser inför morgondagens utbildning.

... och det händer så mycket som jag skulle vilja kommentera och skriva om.
Erik hade uppmärksammat den samordnade attacken mot fackföreningsrörelsen från ung centern.
Peter uppmärksammar att Alliansen gör ett utspel "valmanifest - light".
Martin tar nya tag i debatten om bidrag till städning hemma hos friska välbeställda människor.

Själv hade jag tydligen en debattartikel inne i ÖP igår. Den ska jag återkomma till med lite funderingar kring, eftersom den andra tidningen LT, inte vill publicera den.

Det får dock bli en annan dag.

Lyssnar dock till Johans ZZ Top klipp så här innan jag bestämmer för att lägga mig.

SW

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ och Politiometern

Inga kommentarer: