tisdag 18 maj 2010

Katastrofalt ras! Eller stabil placering?

Den fjärde maj hade jag placering 161 hos Politiometern idag har jag halkat ner till plats nummer 189.

Helt ofattbart, men det är priset som man får betala genom att befinna sig i mediaskugga och i land med "seg" uppkoppling.

Jag jämför mig dock med Håkan Larssons Republikens Röst som den 4 maj hade placering nr 258 idag har han plats 306.


Detta är tyvärr ingen tröst... men om vi tittar på Knufflistan så har jag inte backat många steg (men dock backat) från 99 plats till 102 placering.


Katastrof, ofattbart, förlorare och liknande epitet går självklart att använda, men samtidigt går det också att säga att placeringen egentligen är ganska stabil...! Jag får väl välja, beroende på vilket humör jag är på.

Jag kan dock trösta mig med att jag klättrat någon placering bland s-bloggar som har störst inflytande enligt Politometern, från plats 51 till 48. Av detta går tror jag att dra en annan slutsats, aktiviteten har ökat bland bloggar med annan beteckning än (s)... Kul!

När det gäller flest antal inlägg bland (s) bloggar så ligger jag på 19 plats (det baseras på de senaste 3 månaderna). Här har jag klättrat men vet inte riktigt säkert från vilken placering...

... sånt här har självklart ingen annan betydelse än att ökar förutsättningarna för att bli trött och somna innan klockan ringer.

Tidigare skrivet av mig:
Jag är ingen bekräftelse torsk...!
Ett pinnhål upp
Lite glädje från Politometern
Lite tråkigt med Politometern
Och nu lite navelskåderi

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

Inga kommentarer: