tisdag 4 maj 2010

Jag är ingen bekräftelse torsk...!

Jag är ingen bekräftelsetorsk. Jag bloggar för min egen skull. Annars kan det här verka rätt introvert och nördigt.

Den 29 mars hade jag placering 182 i Politometerns ranking av betydelsefulla bloggar. Idag har jag plats 161.
Jag jämför mig (annars är det ingen mening :-) med Håkan Larssons Republikens Röst som då fanns på placering 255 och idag har plats nr 258.
Håkan har halkat ner tre placeringar och jag har slitit mig upp 19 placeringar
Rankingen för Viktor och Katarina

Hittade Therese och Peter Swedenmark

Här är Nils och Linneas ranking.

När det gäller inom partiet placeringen så befann jag mig i mars på plats 55 och har nu klättrat till plats 51.
Självklart ska den intresserade även få reda på hur jag ligger till på KNUFF-listan:


UPPDATERAD 100506 - har klättrat 24 placeringar... jepp!


Tidigare skrivet av mig:
Ett pinnhål upp
Lite glädje från Politometern
Lite tråkigt med Politometern
Och nu lite navelskåderi

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots och Politiometern

Inga kommentarer: