lördag 28 augusti 2010

Bloggar att rekommendera: Martin Moberg

Vaknar lördagmorgon för att vara Krokomsdagen idag.

Jag ska tipsa om en bloggare som har intensitet i sitt skrivande och generositet i sitt länkande. Och som jag uppskattar mycket.

Själv blir jag alltid lika glatt förvånad över hur han lyckas länka så ofta till mig och hur han hela tiden hjälper till att lyfta vad andra skriver och säger. När det gäller att lyfta andra så ser jag Martin Moberg som en god förebild.

Han är dessutom mycket produktiv. Igår gjorde han följande postningar.
Anledning till varför skattefrågorna dominerar utfrågningarna...
Fortsatt sjuk sjukförsäkring eller human rehabiliteringsinriktad sjukförsäkring
LO:s utmärkta kampanj går nu i nästa etapp
Ett mycket allvarligt angrepp på demokratin
Tydligt och utmärkt besked från de rödgröna om Afghanistan
Om 23 dagar är det dags....
Mycket bra framträdande av Mona
Tydliga skiljelinjer i Blekingenytts första valduell

Bra och inpirerande postningar.

Läs och följ Martin.

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får tacka så ödmjukast och sända en dito hälsning tillbaka för du gör också mycket för att hjälpa andra bloggare när du länkar :-)

hälsn

// Martin