måndag 16 augusti 2010

Konsten att komma igång!

Min blogg stannade av vid midsommar. Och jag har inte kommit igång med skrivandet igen.

Har under sommaren gjort några djupdykningar i vad andra har skrivit som tex Peter Andersson, HBT-Sossen, Martin Moberg, S-Buzz, Alliansfritt och Johan Westerholm.

Hm, när jag tänker efter så är det rätt många NetRoots bloggare som har har läst till och från, men...
... jag har själv inte fått något ur fingrarna.

Det kan bero på koncentrationen på att få min övervåning klar på mitt torp...

... och att det har varit sommar...
... och att mycket ska tänkas inför valspurten ...
... och...

Men nog med bortförklaringar. Hoppas att jag mjukat upp fingrarna och tangenterna.

Har däremot hunnit med lite valkaktiviteter. Just nu leder Krokoms arbetarekommun när det gäller inrapporterade samtal - i Jämtlands län, räknat på hela året, och vi är överlägsna om vi räknar from 1:a augusti. (men det är det som är inrapporterat)

Nu gäller det att övertyga att arbete och välfärd är bättre än skattesänkningar och ökade klyftor, så många att vi har regeringsmakten, kommun- och landstingsmajoritet när rösterna är räknade den 19 september.

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Stefan!

Välkommen tillbaka :-)

mvh

// Martin

Johan Ulvenlöv sa...

nu kör vi så det ryker!

Johan Westerholm sa...

Men nu är du igång! Väl mött!

;)

mvh

Johan

Stefan Wikén sa...

Tack. Nu är det kaklet som gäller eller rättare sagt igenom det...