torsdag 26 augusti 2010

Fler röster om boken om Netroots

Peter på Röda Berget skriver om Peter Högbergs grepp att plocka in Tok moderaten Antonsson som gästbloggare

Peter skriver
Antonssons recension avslöjar dock något annat om honom – han är den svenska bloggosfärens svar på Al Bundy.


och hänvisar till han recension där han skriver:
Första gången jag fick tag på ett exemplar av den amerikanska utgåvan av tidningen Playboy så fastnade jag direkt. Intervjuerna, artiklarna, kåserierna – allt var skrivet på en engelska som utvecklade mina kunskaper i det språk som jag hade placerat i malpåse sedan språkresan i Felixstowe fem år tidigare. Tidningen Playboy blev ett gift, men det berodde absolut inte på Gwendolyn Hajek eller någon av hennes ack så vackra uppföljare på mittuppslaget.
Men läs gärna hela recensionen som finns här


Andra som skrivit är:

S-Buzz som erbjuder provläsning av boken.
Min postning igår
Martin Moberg som ger ett boktips
S-Buzz om tokmoderatens recension av boken

SW

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Titta gärna på intressanta bloggar genom NetRoots, S-BUZZ, RödGröna bloggen och Politiometern

Inga kommentarer: