tisdag 9 februari 2010

Nu - en trogen läsare!

Jag skrev i lördags kväll på Twitter att jag tänker på min kamrat Helen... Orsaken var att jag satt ensam och filosoferade och lyssnade på Whitesnake som vi både gillar.

Min fru såg mitt lilla "kvitter" men läste fel och läste "tänder".
... så nu har jag i min fru en trogen läsare.

...och jag blir påmind om att det är viktigt att tänka till vad jag skriver i de sk socialamedierna.

Hittar ingen bra övergång, men det är aldrig fel med Whitesnake!

Are you Ready An´ Willing?



SW

Läs även andra bloggares
intressanta åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Ett annat perspektiv sa...

Haha, så det kan bli :)
Missade din tweet i fredags, var på Jokkmokks marknad och diskuterade samepolitik. Drar på en Whitesnakelåt till din ära!
Hoppas allt är bra med både dig och frugan!

Stefan Wikén sa...

Jodå, det är så bra så :-)